Intracto & Snackbytes: sterk in creatieve content

Intracto investeert in creatieve content en neemt het Antwerpse bureau Snackbytes op in de groep. Zo brengt het agentschap nog meer expertise op vlak van video, copywriting, illustratie en creatie aan boord. Snackbytes blijft in Antwerpen onder zijn eigen naam verderwerken.

 

Intracto gelooft in de combinatie van content, creatie, marketing en technologie en investeerde de voorbije jaren al fors in die domeinen. De overname van Snackbytes is een stevige injectie van creativiteit op vlak van content en social media.

 

200 teamleden, waarvan 40 in content en creatie
Met het toevoegen van het Snackbytes-team groeit het creatieve contentteam van Intracto van 15 naar 40 experts met uiteenlopende specialiteiten. De groep rondt zo de kaap van 200 collega’s.

Klanten als Impact, Robert Half en Partena Ziekenfonds die nu al op Intracto rekenen voor hun contentstrategie en de uitvoering ervan profiteren meteen mee van deze forse uitbreiding. Van copywriting en design tot video, animatie en motion: Intracto heeft alles in huis voor succesvolle creatieve content.

 

Derde uitvalsbasis voor verdere groei
Met de overname voegt Intracto met Antwerpen een derde uitvalsbasis toe, na Herentals (BE) en ‘s Hertogenbosch (NL). Het vertegenwoordigt meer dan 500 klanten, waaronder klinkende namen als Canon, Quick-Step en Michelin. Intracto verstevigt zijn positie als toonaangevend onafhankelijk bureau in de Benelux.